lauantai 19. tammikuuta 2013

Itsetunnosta ja vähän seksistä

Huomenta!

Ajatellaan aina, että lihavilla on todella huono itsetunto, ei kehtaa tehdä sitä ja tätä ja uimahallissa käynti on yhtä helvettiä. Itsellä en kyllä tiedä mistä se johtuu, mutta on ollut aina todella hyvä itsetunto. Ei ole pelottanut mennä uimahalliin tai salille koska olen iso ja lihava. Pienestä asti olen ollut todella hyvä itsetuntoinen ja mennyt pelottamasti kokeilemaan uusia asioita. Kastetilaisuudessakin kahdeksasluokkalaisena pappi kysyi, etteikö minua pelota tai jännitä koskaan. Tottakai joskus jännittää, mutta harvoin näytän sitä.



Ulkomaillakin olen ihan reilusti ottanut aurinkoa bikineissä ja uinut välittämättä muiden katseista. Tiedän kyllä että se ei varmasti ole ollut mikään nautinto. Monet lihavat ei ikinä suostuisi olemaan muiden edessä näytillä. Minulla on ollut paljon vientiä, tarkoitan siis kun olen astunut yökerhoon, ei ole tarvinnut yksin viettää iltaa. Ja uskoisin, että tämä kaikki johtuu itsevarmasta asententeestani. Vai onko se suojamuurini torjumaan ajatusta että olen lihava?



Olen ollut pitkään parisuhteessa, ja seksi auttamatta väljähtää matkan varrella. Kun olen ollut lihavimmallina noin pari vuotta sitten seksiä ei oikeastaan ollut. Nyt kun tämä tyttö on käynyt salilla, jotenkin seksikin alkanut luistaa ja kemiaa on jälleen! Johtuukohan siitä, että kun liikkuu niin on paremman näköisempi ja energisempi?

Tässä taas pohdintoja tälle aamupäivälle. Nyt lähden valmistautumaan kuntosalille ja siihen uuteen tappo ohjelmaan :D Illalla jos oikein repäisen lähden kyllä elokuviin :) Hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti