torstai 21. helmikuuta 2013

Gyne käynti- maailman noloin asia?

Tältä se ainakin tuntuu. Mennä nyt alapää levälleen toisen eteen, vaikka muuten en häpeile alastomuutta, on silti tämä pelottavin asia minulle tällä hetkellä. Tiistaina tuli käytyä gynekologilla tarkastus tekemässä, koska on ollut vuoto häiriöitä. Noita samanmoisia häiriöitä on ollut minulla ennenkin. Vielä jatkokokeita tiedossa asian tiimoilta. Stressin takia usein minulle tulee vuoto häiriöitä.

kuva googlesta

Alkuunsa vastaanotolla mitattiin verenpaineet, jotka olivat hieman koholla 131/86 ja pulssi 99. Kotona olen mittaillut ja saanut hyviä tuloksia, tuo korkeampi tulos laitettiin jännityksen piikkiin. Mä en osaa sanoa mikä tuossa minua pelottaa niin hirvittävästi. Aamulla en pystynyt tekemään mitään kun paniikissa odottelin aikaa, söin vaan perseellee, jälleen!

Nyt on aika ottaa jälleen itseään niskasta kiinni! Ei mitään tekosyitä, vaan suoraa toimintaa. Mun ruokarytmit pitää heti korjata, ja tehdä ruokia valmiiksi, ettei sitten vasta kokkaa kun nälkä on jo niin hirveä, ettei kauha pysy kädessä.

Eilen kävin hiihtämässä 30 minuuttia. En ymmärrä mikä on vialla kun hiihtäessä oikean jalan jalkapöytä tulee niin kipeäksi, kipu on pahentunut sitten ensihiihto kerran jälkeen. Ehkäpä siellä härnää se marssimurtuma? Vai voiko olla jotain muuta taustalla? Jalan väärä asento? Jalkapöydän heikot lihakset? Lihas jännitys? Liian painava suksille? Jatkaa sitkeästi hiihtoa kivusta huolimatta?

Ei mulla muuta nyt. Käykää kaikki kiitos äänestämässä seuraavia postausaiheita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti