tiistai 28. tammikuuta 2014

Unet lyhenee

Huomenta! Eilen aloin miettiä, miten ennen olin ilta ihminen, valvoin myöhään ja heräsin myöhään. Useiden vuosien ajan olen kuitenkin yrittänyt tätä rytmiä kääntää. Minusta tuntuu jotenkin "väärältä" nukkua niin myöhään. Johtunee ehkä mun miehestäni joka taas on aina ollut aamuihminen?

Nyt näiden uusien pt:n ruokaohjeiden mukaan on menty vasta vajaa kaksi viikkoa, mutta nyt huomaa jo eron. Menen nukkumaan n klo 22.30-23 ja herään n. 7.30 viimeistään. Ainakin tunnilla on minun unet lyhentyneet ja herään virkeämpänä kuin koskaan. Nyt klo on 8.35 ja aikaisemmin en olisi ollut näin ajoissa hereillä ja vielä kauppaan lähdössä kuten minä nyt :D

Toinen plussapuolikin tästä löytyy, nimittäin mun kuukautiset ovat palanneet. Jätin pillerit pois joulukuussa, koska en halua syödä tuollaisia keinotekoisia ja tiedä mitkä ovat edes haittavaikutukset...Pelkäsin, etteivät kuukautiset taas tule, tai tulee ja jää päälle. Nyt ne ainakin tuli ja toivotaan, ettei jää päälle.

Nyt mä lähden sinne kauppaan, auto taitaa olla tarpeeksi lämmin, joten see u later! :)

1 kommentti:

  1. Hienoa, kuukautisten palaaminen osoittaa, että hormoonitasosi ovat parantuneet painonhallinan myötä!

    VastaaPoista