lauantai 4. tammikuuta 2014

Uuden alku

Nyt tänään vielä mennään tollasella epämääräisella ruualle, mutta huomenna se starttaa, nimittäin Bodycampin brutaldiet, jonka onnekkaana voitin eräästä arvonnasta. Dieetti on äärimmäisen tehokas ja lupaakin nopeaa painon pudotusta. Dieetin sanottiin alkavan 3.1, mutta itse sain useiden yhteydenottojen jälkeen ohjelmat käsiini vasta tänään. Ohjeet näyttivät hieman siltä mitä olin ajatellutkin. Kasvisversio oli aika hankalaa laskeskella, että saa kaiken täsmäämään, mutta katsotaan nyt miten tämä lähtee käyntiin.

Monet ovat eksyneet blogiini hakusanalla fitfarm vai bodycamp. Nyt voin teille näin ensimmäisten kokemusten perusteella sanoa, että jos haluat varmaa ja helposti tapahtuvaa(ajallaan) valitse fitfarm, myös ruoka-aineet ovat siellä tarkemmin selvitettynä. Eipäs sanota tähän sitten enää muuta, ei keskeneräistä voi arvostella ;)

Mun ruokailut ovat ollet ihan sekaisin. Liian vähän proteiiniä ja liikaa hiilaria. Mun aivot on ihan lukossa ja nään vaan pelkkää vaaleaa höttöhiilaria. Toivotaan, että tämä pian helpottaa, koska seuraavat 6 viikkoa niitä ei tulla näkemää. Toivottakaahan mulle onnea matkaan, huomenna se taival alkaa.

Onko kukaan teistä lukijoista superdietillä tai osallistumassa tälläisiin?




3 kommenttia:

  1. En ole vielä ainakaan, ne on kyllä kiinnostanu paljon. Tosta Bodycampista en ollutkaan ennen kuullut. Katoin niitten nettisivuilta, et niillä olis ollu yks paketti mikä ois kestäny 15-30viikkoa, se olis varmaa mulle sopivan pitkä aika :D

    VastaaPoista
  2. Mä aloitin SuperDietillä vasta tossa perjantaina, mutta silti on jo nyt sellainen olo, että onnistuukohan. Lähinnä peloittaa se, että kun oon jo tottunut liikkumaan todella paljon, pelkään etten pysy noin vähillä hiilareilla vaan pystyssä :/ No, täytyy nyt vielä vähän aikaa jatkaa ja sitten tehdä päätös.

    Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
  3. En ole mutta harkitsen nyt PAleo-kickstartia. Siinä on vielä vähemmän hiilareita kun maitotuotteet jätetään kokonaan pois:)

    VastaaPoista