perjantai 14. maaliskuuta 2014

Perrrrjantai

Heippa hei ja ihanaa perjantaita! Minä olen tässä koko menneen viikon potunut kamalaa selkä/niska kipua. Eilen sitten menin ja varasin hieronnon tuosta kuntosalilta jossa käyn. Siellä opiskelija tekee edullisin hinnoin hierontoja ja tänään minulla oli siellä 30 minuutin hieronta. Kyllä teki ihan hyvää, mutta siellä on muutama paikka niin jumissa, että ensi viikolla on varmaan mentävä uudestaan. Kehon huoltohan on todella tärkeää kun urheilee paljon, mutta usein ihmiset laimin lyövät sitä.. kuten itsekkin. Pitäisi venytellä enemmän, pitäisi kiinnittää huomiota ryhtiin.. hierotuttaa ja kaikkea muuta. Tunnustan, että teen noita kaikkia ihan liian vähän. Olen kerran käynyt kalevalaisessa jäsenkorjauksessa, ja toisen kerran pitäisi mennä, kun loppui viimeksi vähän niinkuin aika kesken, mutta tälle jäsenkorjaajalle on niin pitkät jonot, ainakin 3- 5 kk. Toki peruutus paikan voisi saada jos pyytäisi.

Anyway, tänään unohdin käydä vaa'alla aamulla. Päivällä kävin ja se näytti 117,7, eli en osaa sanoa yhtään onko pudotusta vai ei. Huomenna aamusta lupaan käydä :)

Tänään on kaikin puolin hyvä päivä ja fiilis korkealla. Paasto päivä kaiken lisäksi, mutta näillä mennään ja odotellaan kuola valuen sunnuntaita jolloin on mun tankkaus päivä ja herkut olen ostanut valmiiksi. Aion syödä pizzaa, maistella suklaata, toffeeta, sipsejä ja vaikka mitä. Tosin siinä käy melkoisen varmasti niinkuin viimeksi. Pikkupala pizzaa ja vähän sipsejä ja maha täysi ja ällö olo koko illan :D

Tänään ajatuksissa on soinut tämä biisi ja hyvää tsemppiä sieltä sanoistakin löytyy :)



"Mikään ei saa mua luovuttaan
Et voi mua satuttaa
Et voi pilata mun fiilistä millään
Mul on kaikki hyvin tänään
Mikään ei saa mua luovuttaan
Et voi mua satuttaa
Et voi pilata mun fiilistä millään
Mul on kaikki hyvin tänään



"En anna muitten sanoo, mitä mä voin tehdä
Mä tiedän mistä tuun ja paikkani täällä
Mä nautin täysillä tästä päivästä
Se on jotain, mitä kukaan ei voi viedä
Mul on kaikki hyvin tänään
Ei voi pilata mun päivää mikään
Mul on kaikki hyvin tänään
Se on jotain, mitä kukaan ei voi viedä"



Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille teille siellä ruudun toisella puolella! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti