lauantai 5. huhtikuuta 2014

Nyt mun tekee mieli lopettaa!

Nyt just mulla on sellanen tunne, että tekis mieli lopettaa/luovutta, panna pillit pussiin, käpertyä peiton alle sipsipussin, suklaan ja kaiken muun paskan kanssa. Sitä en kuitenkaan tee.

Syy miksi näin ketuttaa, oli pt tapaaminen. Painoa oli tullut lisää n. 0,5 kiloa. Mä räjähdän. Edellis viikonloppuna en ollut tapaamisessa, koska olin reissaamassa. Sitä edellinen kerta, TAAS plussaa. Voi kettu. Tiedän, että ruokailut ei ole menneet 100 %, mutta 75% on ainakin mennyt.  MÄ EN PÄÄSE IKINÄ ALLE 115 KILOON.

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Palaan seuraavan kerran kun on jotain positiivisempaa kerrottavaa.

ps. Käykää ihmeessä osallistumassa arvontaa täällä.

Ei mulla nyt muuta. Helvetin hyvät viikonloput vaan kaikille.

kuva google kuvahausta

2 kommenttia:

  1. Mulla on painon kanssa vaikeaa, jos liikun. Heti paukkaa lisää painoa, vaikken lisäisi millään tavalla syömääni määrää. Moni sanoo, että pitäisi syödä enemmän, mutta en osaa muuttaa ruokavaliotani toiseksi.

    Toivottavasti sulla on nyt parempi päivä. Tsemppii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt helpottaa jo kummasti :) Kiitos tsempistä :)

      Poista